reklama

Úvod

Ako ho vidí ona...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V živote človeka sa stáva všeličo. Kamarát zabil svoju babku, kvôli prachom na drogy. Dostal sa do basy. Jedno dievča ešte z čias, keď som bývala s rodičmi na jednom väčšom bratislavskom sídlisku, sa rovno na detskom ihrisku strelilo do hlavy. Trpela anorexiou a chcela sa stať modelkou. Neskôr, keď som už bola väčšia, po zhliadnutí filmu Ken Park, som si na ňu spomenula. Bolo to niečo podobné. Raz sme mali jedného suseda, čo týral svoju ženu a deti. Jedného dňa ho jeho manželka zabila. Dostal, čo mu patrilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 No a čo sa udialo také prevratné v mojom živote? Je toho viac, ale... pred dvoma týždňami som skočila z Nového mosta do Dunaja.

Enid Daghma

Enid Daghma

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vlastniteľ všetkých pocitov Zoznam autorových rubrík:  Starosti a útrapy mladejPrvý-Posledný a jaJa život pochopiť chcemNEZARADENÉ

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu