reklama

Slnečné teplo

Príroda a dvaja rôzni ľudia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Aký krásny deň bol dnes. Slniečko svietilo, teplučko, ľudia boli troška prívetivejší...

A bola som s Prvým-Posledným. ,,Poď si ľahnúť na trávičku," vraví mi. ,,Nie, budeš zase špinavý ako minule." Usmievam sa. Rozprestreli sme si navyše užitočné oblečenie a ľahli sme si. Najskôr sme len tak pokojne ležali, a potom sme si postupne začali tak milo detsky robiť zle. Válali sme sa po tráve, jašili sme sa a ja som sa konečne v tomto týždni cítila šťastne. Boli sme spolu, nebrali sme ohľad na ostatných a vychutnávali sme si jeden druhého. Prekrásny pocit. Žila som, konečne som žila. Neprežívala som, nemyslela som na budúcnosť, bola som tam a teraz. Ale v mojom živote je nemenné pravidlo, že šťastie sa dlho nezdrží. Nikdy nemôžem byť celý deň šťastná. Aj keď veľmi, veľmi chcem...

Zmocnila sa ma predtucha a zostala som iná. Akoby mi ruplo v bedni. Nechala som ho tam ležať a vybrala som sa preč. Nevedno kam, domov som určite nechcela ísť. Obzrela som sa, ležal tam tak nevinne, nerozumel. Pozbieral veci a bežal za mnou. Schovala som sa za strom. Našiel ma. ,,Zlatko, čo sa stalo?" Objali sme sa. ,,Povedz mi, čo sa stalo?" Nevedela som mu odpovedať. Premohla ma zlá nálada. Z časti z toho a z časti z toho. Z jeho koníčka. Neviem, nechápem ho. Ako on nechápe môj "koníček". Možno, keby som ho vyskúšala, mala by som naň iný pohľad... No neviem...

Vrátili sme sa na trávu, sadli sme si. Pýtala som sa ho na nejaké veci a pozerala mu do očí. Niekedy mi dovolí, aby som sa pri ňom cítila neisto. To nerob!...

Nakoniec sa mi ten pocit šťastia vrátil. Mraučala som ako mačička, šťuchala som do neho paličkou, pchala som mu trávu do nosa, aby si ho tak milo pošúchal. Milujem jeho vycerený úsmev. Ešte sme si sadli na lavičku a pôsobila na nás chémia. Niekedy sa ešte sama čudujem, že vo mne ten šťastný človiečik neumrel. Že sa nestratil nadobro. Hurá, nie som teda až taký suchár...

Ahoj, kývem mu. Odišiel. Teraz však nie ešte nadobro. Mám v ňom oporu, konečne nejaký človek, ktorý pri mne tak dlho vydržal. Nemyslím teraz ako v ľúbostných vzťahoch. Veď, Prvý-Posledný.

Viem si predstaviť skvelý život. Vidím svoj budúci vysnívaný krásny život.
Vysnívano snívajúci sen.
Nesplniteľný.

Tak dobrú noc...

Enid Daghma

Enid Daghma

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vlastniteľ všetkých pocitov Zoznam autorových rubrík:  Starosti a útrapy mladejPrvý-Posledný a jaJa život pochopiť chcemNEZARADENÉ

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu