reklama

Ja, nikdy

pre Vás nikdy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nikdy...
Dnes som si definitívne uvedomila,
že nikdy nebudem pre nikoho na prvom mieste.
Možno nachvíľu, nie však navždy...
Nikdy to najdôležitejšie, tá Prvá-Jediná.
Bolo mi z toho naplač, ale predsa:
I hid my feelings behind a smile....

Nakoniec som sa však rozplakala. Nechtiac, uvedomejúc si v poslednej sekunde, že to je naozaj živý tvor, som ho zabila!... Ja, ja som nechcela. Počula som, ako chrupol... Malý čierny chrobáčik... Áááááááááááááááááááááá.... Môj, chúďatko, ja som to nevedela...

Cítim sa tak hrozne.

 Váš zlomený človek

Enid Daghma

Enid Daghma

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vlastniteľ všetkých pocitov Zoznam autorových rubrík:  Starosti a útrapy mladejPrvý-Posledný a jaJa život pochopiť chcemNEZARADENÉ

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu